Tuesday, February 24, 2015

Tagged Under: , , ,

I will enter the politics - Oshadi Hewamadduma

By: Prosperity Tech On: 4:04 AM

''ඉවසුවා ඇති ක්‍රියාකාරී ‍දේශපාලනයට මමත් එනවා...''

යහපාලනයට බැනවදින ඕෂදී හේවාමද්දුම කියයි! 

මීට දින කිහිපයකට පෙරදී වත්මන් ජනපති ඇතුළු යහපාලයට චෝදනා එල්ලකිරීමත් සමඟින් 'ඕෂධී හේවාමද්දුම' තරමක් කතාබහට ලක් වුණා. පහුගිය කාලයේ දී ඕෂධී සන්ධානයෙන් දේශපාලනයට එක්වන්නට සිටි නමුත්, නළු නිළියන්ගේ දේශපාලන ආගමන රැල්ලත් එක්ක ඕෂධී දේශපාලනයට එක්වන්නට තිබුණු අදහස තරමක් පස්සට දමා තිබුණා. නමුත් දේශපාලන බලපෙරලියත් එක්ක ඕෂධීත් තමන්ගේ දේශපාලන ජීවිතය අරබන්නට මේ දවස්වල වෙහෙසේනවලු...

"පසුගිය කා‍ලෙත් මට ‍‍දේශපාලනයට එන්න කියලා ආරාධනා ආවා. ඒත් ඒ දවස්වල මට හිතුණා ‍දේශපාලන ගමනකට ඒ කා‍ලේ මට ගැළ‍පෙන්නේ නැහැ කියලා. හැබැයි දැන් මට දැන් හි‍තෙනවා ‍දේශපාලනය පැත්තට ‍යොමු ‍වු‍ණොත් ‍හොදයි කියල...


ම‍ගේ දේශපාලන මතයන් එක්ක මට කා‍ලෙක ඉදලා ඒ අදහස තිබුණා. බලමු ඉස්රහට මාව ඒ පැත්තෙනුත් දකින්න පුළුවන් ‍වේවි. ඒත් ‍දේශපාලනය නිසා මම නම් කවදාවත් කලා‍වෙන් ඈත් ‍වෙන්නේ නැහැ.... 


රගපෑම්වලට දායක ‍වෙන්න ‍වෙලාව ‍හොයා ගන්න අමාරු වුණත්, මම දිගටම නි‍වේදන කටයුතුවලට හරි දායක ‍වෙනවා. ‍මොකද අද මම ‍මේ ඉන්නේ මට ආද‍රේ කරන පිරිස නිසා. ඒ අය‍ගෙන් ඈත් ‍වෙන්න මට ‍කො‍හොමටවත්ම ඕන නැහැ....

ඉස්සර අම්මා මාව බලා ගත්තා ව‍ගේම මගේ මහත්තයා දැන් මාව බලා ගන්නවා... එයා තමයි දැන් මම වැඩවලට යද්දී මාත් එක්ක එන්නේ.

මම නිතරම එළියට ගියාම පුතා බලා ගන්නේ ම‍ගේ අම්මයි, තාත්තයි තමයි. ඉස්ර මම ෂූටිං යද්දි ම‍ගේ පස්සෙන්ම ඇවිත් මාව බලාගත්තු අම්මා දැන් පුතාව බලා ගන්නවා. පුතා දැන් හරි හුරතල් වය‍සෙ‍නේ. එයාව දාල යන්න දුකයි... සමහර ‍වෙලාවට වැඩවලට එළියට ගියාම දවස් ‍දෙක තුන ‍ගෙදර එන්නත් බැරි ‍වෙනවා.

එ‍හෙම දවසට පුතාව මතක් ‍වෙද්දි හරි දුකයි. පුතාට දැන් වයස අවුරුදු ‍දෙකයි මාස තුනයි.... දැන් කතා කරන වයස. හරි හුරතල් වචන කියනවා. එයා මාව ටී. වී එ‍‍කෙන් දැක්කාම අම්මා ටී.වී කියලා කියනවලු.. මම ඉන්න වැඩසටහන් හැම තිස්සෙම යන්නේ නැති නිසා අ‍පේ අම්මා කරන්නේ පසුගිය වැඩසටහනක් රිවයින් කරලා දාල ‍දෙන එක.

පුතා හිතන්නේ මම හැම ‍වෙලා‍වෙම ‍ගෙදරින් යන්නේ ටී. වී එ‍කේ ඉන්න කියලා... පුතා හවස හය විතර ‍වෙද්දී නිදාගන්නවා. සමහර දවසට වැඩ වැඩි වුණාම මට හය ‍වෙද්දී ‍ගෙදර එන්න බැරි ‍වෙනවා‍නේ. එත‍කොට එයා මට කතා කරලා කියනවා අම්මා බබා නිදි කියලා. එයාට ‍වෙනදාට නිදියන්න මාව ඕන... ඒත් ඇක්සිඩන්ට් එ‍කෙන් පස්සේ මම ‍ගෙදර හිටි‍‍‍යෙ නැති දවස්වල මම නැතිව නිදියන්න පුතා පුරුදු වුණා.




0 comments:

Post a Comment